vrijdag 17 februari 2012

Weer een stapje verder...

Vandaag heb ik de keuze gemaakt wat betreft het Hotel:
Hotel Kapok**** (Forbidden City), No.16 Donghuamen Street, Dongcheng District, 100006 Beijing

Voor de liefhebbers is hier de website van het Hotel:

Dit Hotel is qua ligging het meest optimale Hotel wat je maar kunt wensen, het ligt vlakbij de 'verboden stad' en veel bezienswaardigheden.
Hotel Kapok is een stijlvol hotel op 200 meter van de beroemde Verboden Stad van Peking en biedt gratis WiFi, een spa en een fitnesscentrum. De geluiddichte kamers kijken uit op de stad of de binnenplaats.
Hotel Kapok (Forbidden City) ligt in de wijk Dong Cheng en op 300 meter van metrostation Tiananmen-Dong. In 10 minuten loopt u van het hotel naar het populaire winkelgebied Wangfujing.

Uiteraard ga ik ook nog een bezoek brengen aan de 'Chinese Muur'...

Na vandaag en met de reservering van mijn Hotel op zak kan ik nu mijn Visum aanvragen... dat is dus de volgende stap in de voorbereiding van deze mooie reis :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten